تبلیغات
زندگی و نشاط - تاثیر مصرف روزانه پنیر بر سلامت قلب
زندگی و نشاط
روان شناسی ، آموزشی ، مذهبی ، پزشکی و سلامتی ، اجتماعی
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


ای معلم
نخستین بار، خدا از نام خویش، نام تو را آفرید . از رسالت برگزیدگان خویش، سهم شانه های بردبارتو قرار داد. فانوس شبانه روز علم را در دست هایت نهاد و تو را روشن گر جاده های هستی رقم زد.
تو ناگزیری از این خطیر بی پایان . تو گماشته پروردگاری، فراروی آدمیان نابلد...
واژه واژه آموزه های سبز تو، آنچه از لب های دانشمند تو می ترواد و برگ برگ آنچه به دل ها می آموزی، دست های دعایی بی وقفه اند تا منزلت بلند بالای تو را نزد پروردگار، والاتر کنند. پس در این مسافت دشوار، صبور بمان و در جاده ها جاری شو و راه روشن کن که خداوند، تو را به رستگاری نزدیک، رهسپار می کند .
تو بمان، تا هیچ حدیث خداگونه ای ناگفته نماند!
تو بمان، تا هیچ تاریک بی روزنی از نسل جهل، در دل ها ادامه نیابد!

مدیر وبلاگ :تبسم
نویسندگان

نتیجه تصویری برای تصاویر تاثیر پنیر برقلب

به تازگی تحقیقی انجام شده که نشان می‌دهد ارتباط زیادی بین خوراکی جذاب و طول عمر بیشتر وجود دارد و شایعاتی که در مورد آن وجود دارند تا حد زیادی بی‌اساس هستند. 

در تحقیق انجام شده با استفاده از یک سیستم تحلیل تلفیقی، تاثیرات مصرف منظم و روزانه پنیر روی قلب بررسی و مشخص شد داوطلبانی که روزانه دست‌کم ۴۰ گرم پنیر می‌خوردند، نسبت به سایر شرکت‌کننده‌ها ۱۴ درصد کم‌تر در معرض خطر بیماری قلبی قرار داشتند.

نتیجه به دست آمده از این تحقیق شاید به این دلیل باشد که پنیر دارای سطوح بالای کلسیوم، و حاوی آن چیزی است که آن را «کلسترول خوب» می‌نامیم، هم‌زمان سطوح «کلسترول بد» را کاهش می‌دهد و حاوی اسیدی است که مانع دَلَمه شدن خون در رگ‌ها می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد بین کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع دو و محصولات لبنی مثل پنیر و ماست ارتباطی وجود داشته باشد. با این‌حال مطالعه روی این موضوع ادامه دارد. 

به نظر می‌رسد مهم‌ترین ویژگی این فرآورده لبنی در رابطه بین کلسیوم و چربی باشد و همین ارتباط است که باعث می‌شود چربی آن، کم‌تر قابل هضم شود.

آماری که در بریتانیا ارائه شده نشان می‌دهد سرانه مصرف این ماده لبنی در این کشور حدود ۷۰۰ هزار تُن در سال، اما در مناسبت‌های خاص مصرف آن بیش از میزان معمول است. به عقیده متخصصان خوردن این ماده بیش از مقدار لازم ممکن است اثر عکس و منفی داشته باشد. 

بدون شک یکی از وسوسه‌انگیزترین خوراکی‌ها پنیر است. علاوه بر این یک منبع خوب پروتئین و کلسیوم است فراموش نکنید که در صورت زیادهروی، چربی و نمک موجود در آن منجر به بروز کلسترول و فشار خون بالا می‌شود. توصیه می‌کنیم روزانه بیش از ۴۰ گرم پنیر نخورید و به خاطر داشته باشید که در کنار آن، ماست و شیر کم‌چرب هم کلسیوم و پروتئین مورد نیاز شما را تامین می‌کنند.





نوع مطلب : پزشکی و سلامت، 
برچسب ها : کلسیوم، تحلیل تلفیقی، قلب،
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 10 دی 1396
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
هنا و منا